29/04/2015

29/04/2015

Podrà vistar-se en www.fundaciómuseudeltextil.es

77547000

La Fundació Museu del Tèxtil de Comunitat Valenciana ha llançat hui la seua web amb la qual pretén adaptar-se a la normativa de transparència, accés a la informació i bon govern. A més de comunicar les seues iniciatives i de conèixer, a través d’ella, opinions i suggeriments.

Es tracta d’una web respnsive, adaptable a tot tipus de softwares i formats de pantalla i recull informació de la pròpia Fundació, de les activitats que és reslitzen, del Museu i la seua història, així com l’accés a la visita virtual.

La Fundació es va constituir l’anys 2000 i en els últims anys havia travessat serioses dificultats econòmiques per a desenrotllar el seu objecte social. Mitjançant un pla de viabilitat, aprovat a l’albril de 2014 per les entitats que conformen el seu patronat, i especialment amb el treball de l’Ajuntament d’Ontinyent i de l’Obra Social de Caixa Ontinyent, hui la Fundació es troba en condicions d’implantar nous projectes.

Les entitats que composen el seu patronat son l’Ajuntament d’Ontinyent, Caixa Ontinyent, la Generalitat Valenciana, la Diputació de València, Ateval Vall d’Albaida, Ateval Comunitat Valenciana, Aitex i Coeval.